Skip to main content

– Jeg bruker ca to minutter på å lage et tilbud!


El-verdi gjør min hverdag mye enklere da jeg slipper å ringe inn til de på kontoret for å få dem til å sette opp ny ordre.

– Du har ikke hatt opplæring fra oss i El-verdi. Hvordan har du lært deg dette?

– Jeg har lært det av én på kontoret. Jeg fikk en halvtimes briefing i lunsjen, men er ellers selvlært. Ved behov har jeg fått hjelp av kollegaer som har brukt El-verdi en stund.

– Hvordan opplever du verktøyet?

– Opplevelsen har vært positiv. El-verdi gjør hverdagen min atskillig enklere siden jeg nå slipper å ringe inn til de på kontoret for å få dem til å sette opp nye ordrer og tillegg når jeg er på kundebesøk.

– Hvor lang tid bruker du på å lage et tilbud?

– Et tilbud har jeg klart på et par minutter. Litt mer hvis det er noe jeg ikke har elnummer på og jeg må søke opp produktene.

– Syns du dette er noe som alle burde ha?

– Det er jo selvsagt opp til hver enkelt bedrift å bedømme, men jeg mener at de som jobber innen service kan ha veldig god bruk for dette verktøyet. Det vil gjøre arbeidsdagen enklere og langt mer effektiv.

– Hva har det betydd for deg å få El-verdi?

– Man får en god følelse av å få mer ansvar og blir samtidig inkludert i kundebehandling og styring av egen hverdag, noe som jo er veldig kjekt.

Tommy Eikeland i dialog med kunden