Sier Tommy Eikeland - Montør | Bryne Elektriske AS
Jeg mener at de som jobber innen service kan ha veldig god bruk for dette verktøyet. Det vil gjøre arbeidsdagen enklere og langt mer effektiv.
– Du har ikke hatt opplæring fra oss i El-verdi. Hvordan har du lært deg dette?
– Jeg har lært det av én på kontoret. Jeg fikk en halvtimes briefing i lunsjen, men er ellers selvlært. Ved behov har jeg fått hjelp av kollegaer som har brukt El-verdi en stund.
– Hvordan opplever du verktøyet?
– Opplevelsen har vært positiv. El-verdi gjør hverdagen min atskillig enklere siden jeg nå slipper å ringe inn til de på kontoret for å få dem til å sette opp nye ordrer og tillegg når jeg er på kundebesøk.
– Hvor lang tid bruker du på å lage et tilbud?
– Et tilbud har jeg klart på et par minutter. Litt mer hvis det er noe jeg ikke har elnummer på og jeg må søke opp produktene.
– Syns du dette er noe som alle burde ha?
– Det er jo selvsagt opp til hver enkelt bedrift å bedømme, men jeg mener at de som jobber innen service kan ha veldig god bruk for dette verktøyet. Det vil gjøre arbeidsdagen enklere og langt mer effektiv.
– Hva har det betydd for deg å få El-verdi?
– Man får en god følelse av å få mer ansvar og blir samtidig inkludert i kundebehandling og styring av egen hverdag, noe som jo er veldig kjekt.
Bygg opp dine ansatte og gi dem muligheten til å lykkes med salg og rådgivning. Fagmannen er den beste sikkerhetsrådgiver for hjemmet!
Elektrikere som medvirker innen salg og rådgivning føler mestring og får økt ansvarsfølelse.
Når tilbudet er visuelt pent overlevert til kunde, er sjansen større for å få aksept.
H. Chr. Størmers gate 22
8300 Svolvær
Supporttelefon:
900 66 363
475 15 602
Kontortid: 08:00 - 16:00
mandag-fredag
Org.nr: 998 679 494
Bankgiro: 1503.29.00183