Erfarne elektrikere er de beste til å lage tilbud


Elektrikere er den som møter og snakker med kunden. De har kompetansen og er best skikket til å lage tilbud.

Forenkler hverdagen

El-verdi er et nettbasert verktøy som lar montøren lage tilbud allerede på befaring. Kunden aksepterer tilbudet direkte i tilsendt e-post. Da har ballen begynt å rulle og montør kan bestille materiell for å utføre hele jobben, uten at serviceleder må involveres. Montøren er den personen i elektrobedriften som er tettest på kunden og har det beste grunnlaget for å presentere og utarbeide tilbud – et tilbud kunden får raskt på stedet.

Bedriften kan enkelt sette sammen sine egne pakker og favorittprodukter som effektiviserer prosessen med å lage tilbud til kunden. Dette gjøres fra våre kampanjenettsider for alt fra eneboliger til større leilighetsprosjekter. Det er en effektiv metode for å presentere mersalgsprodukter.

Dette forenkler hverdagen til alle i bedriften. Med El-tilbud kan du raskt prise et kjøkken, bad eller huset siden en enkelt kan dele punktpriser med elektrikerne. Det er dessuten enkelt å komme i gang.

Kom i gang, gratis. 

Økt trivsel

De fleste i elektrobransjen har en hektisk hverdag, noe som i mange tilfeller kan føre til rot i form av ineffektive løsninger og arbeidsmetoder. Dette er dårligere rutiner som har fått fotfeste gjennom mange år. Dermed har man ikke nok folk til å håndtere alle henvendelser om pris. Løsningen har ofte vært å fordele tilbudsskrivingen til flere i bedriften.

Ved å la montørene få utarbeide tilbudet selv gjennom vår løsning løses flere utfordringer. Det gir økt kapasitet, men også utvikling. Ansatte får mulighet til å utfordre seg selv og får faglig påfyll ved å ta større eierskap til salgsprosessen.

- El-verdi har gjort jobben min artigere og mer givende - sier Thomas Brusnes i Haneseth Elservice AS.

El-verdi er et verktøy som engasjerer og motiverer. Det gir elektrikerne mestring og glede, blant annet med personlige mål en enkelt kan følge med på. Det var følelsene Tommy Eikeland satt med da han startet å bruke verktøyet.

Enklere også for kunden

Det er ikke bare for bedriften og elektrikeren El-verdi er en fordel for. Det gir begge parter trygghet i form av dokumentasjon og bevis på kommunikasjon. Ikke minst er det enkelt å bestille, kunden gir grønt lys ved å trykke på, ja, den grønne knappen. Da blir bestillingen umiddelbart bekreftet og varsel sendes deretter på e-post.

Det å mestre salg ute hos kunden blir viktigere framover. Med elektriker på besøk dukker det ofte opp spørsmål om pris. Da en tidligere måtte ringe serviceleder, som kanskje ikke hadde tid til å svare på dette, kan montøren gjøre dette selv. Nå kan han eller henne selv enkelt presentere produkter og løsninger hos kunden.

Er dette noe som passer deg og din bedrift? Ja, jeg vil gjerne prøve.