El-verdi satser
Hanne har salgserfaring fra Nordea Bank der hun har vært ansatt de siste 14 årene. Hun har jobbet innen flere områder, fra kundeservice til finansrådgivning og ledelse.
Hanne brenner for gode kundeopplevelser og det å effektivisere og kvalitetssikre salgs- og kjøpsprosessen. Gjennom sitt virke i bankbransjen har hun både vært med på og observert en enorm endring i hvordan forbrukerne ønsker å samhandle på og bli solgt til. Alt skal være lett tilgjengelig og lett forståelig.
– «Blir det «mye jobb» for kunden, går de ofte for letteste og billigste løsning eller ingen ting i det hele tatt.» Kunder flest ønsker å bli solgt til basert på behov og ønsker, men da må de få et tilbud å ta stilling til først. Elektrobransjen kan nok oppleves å være nokså uoversiktlig for "hvermannsen", men med El-verdi, så trenger det ikke lenger å være det.
Montører lager tilbud på stedet og kunder tar stilling til tilvalg hjemme i sofaen, før tilvalgsmøter og bestillinger tikker inn via netthandelsløsning på hjemmeside og via sosiale medier.
Hanne oppfordrer alle med ambisjoner om å bli litt mer proaktiv i 2020 om å ta kontakt. Ikke overlat alt til tilfeldighetene, ta grep om mersalget.
Det er nettopp her Hanne ønsker å bidra med nye og innovative metoder for å gjøre prosessen for sluttkunden så enkel og sømløs som mulig.

Profil
Navn:
Hanne Moen Sporsheim
Stillingstittel:
Salgssjef
Telefon:
47 64 68 09