Skip to main content

Se hvordan El-verdi revolusjonerte hverdagen
for elektrobedriften Grønn Strøm AS

Se hvordan El-verdi revolusjonerte hverdagen
for elektrobedriften Grønn Strøm AS

El-verdi har sammen med Grønn Strøm AS revolusjonert elektrobransjen med sitt fokus på smarte og miljøvennlige løsninger. Elektrobedriften sparer mye tid og ressurser på effektivisering av tilbudsprosessene, og kundene er strålende fornøyde med å få tilsendt tilbud samme dag som befaringen finner sted.


Miljøfokus fra A til Å

I en tid hvor miljøvennlige løsninger er mer etterspurt enn noen gang, har Grønn Strøm AS, takket være El-verdi, lykkes med å bringe sin befaring- og tilbudsprosess inn i fremtiden. Dette har endret spillereglene totalt for denne fremoverlente elektrikerbedriften.

Grønn Strøm har klart å matche sin miljøvennlige filosofi med en effektiv og moderne tilbudsprosess. El-verdi gjør det enkelt for dem å levere på kundenes stadig økende krav til miljøvennlige løsninger.

Økt effektivitet

Med El-verdi har Grønn Strøm AS revolusjonert hastigheten på deres tilbudsprosess. Tidligere tok det flere uker å levere tilbud, men nå er de i stand til å gi kundene detaljerte og nøyaktige tilbud samme dag som befaringen finner sted. En gamechanger for Grønn Strøm AS.

Strømlinjeformet kommunikasjon

Gjennom El-verdi-appen har Grønn Strøms ansatte fått umiddelbar tilgang til oppdatert informasjon om tilbud og befaringer. Dette har effektivisert kommunikasjonen internt, økt profesjonaliteten og eliminert frustrerende misforståelser.

Sterkere kundetillit

Grønn Strøm har imponert kunder og skapt tillit gjennom sin hurtige tilbudstjeneste. De leverer detaljerte og transparente tilbud som tydelig forklarer hva som er inkludert. Dette har bidratt til å styrke bedriftens rykte i bransjen.

Konkurransefortrinn

Med El-verdi har Grønn Strøm oppnådd et betydelig konkurransefortrinn. Det raske og effektive tilbudssystemet gjør det mulig for dem å vinne kontrakter på en raskere og mer effektiv måte enn tidligere.

Fremtidsvisjon

Grønn Strøm har ved å omfavne El-verdi markert seg som en moderne, fremtidsrettet og miljøbevisst aktør innen elektrikerbransjen. Deres kontinuerlige samarbeid med El-verdi for videreutvikling av appen viser deres engasjement for å forme bransjens fremtid.

Få tilsendt brosjyren

El-verdi sparer oss enormt med tid

Hos El-verdi lover vi å lagre dine data trygt og privat. For å finne ut mer, vennligst les vår 
Personvernerklæring.

Samarbeidspartnere

ctm lyng
micro matic
elko
sg armaturen
nexans
nobø
eaton
thermofloor
thermofloor
future home
unilamp
forskningsrådet
nelfo
nelfo
nelfo

Ofte stilte spørsmål

Er opplæring inkludert?

Ja. Opplæring er inkludert i standard opppstarskostnader.

Har dere support?

Ja, klart vi har det! Åpent fra kl 8-16 alle hverdager. Klikk her for kontaktinfo.

Er det dyrt?
El-verdi har en enkle og fleksible prismodeller tilpasset både små elektriker-bedrifter og store konsern. El-verdi har en konkurransedyktig pris og tilbyr også kvantumsrabatt.
Tar det lang tid å komme i gang?
Nei, det tar ikke lang tid. En enkel konto uten opplæring kan ta noen dager, mens en Premium brukerkonto produseres på en uke. Opplæring for ledere og montører gjøres i løpet av tre uker. Man kan forvente at man er up and running på en liten måned.
Er det bindingstid?

Bindingstid 12 måneder. Deretter tre måneders oppsigelsesfrist.

"El-verdi ga oss den kontinuiteten vi savnet. Den som er på befaring loggfører alt direkte i en webbasert app, ikke bare produkttype men også monteringsinstrukser og tilleggsinformasjon. At vi slipper å spørre kunden om igjen om detaljer, viser at vi har god kommunikasjon internt og øker kundenes tillit til oss. Når vi leverer et spesifisert tilbud samme dagen som vi har vært på befaring, får kundene bakoversveis."

Thomas Gjertsen
Markedssjef i Grønn Strøm

"El-verdi er det første systemet som løser muligheten for at elektrikere kan tilby kunder løsninger med pris på befaring. Fortjenesten på mersalg er mye bedre enn et forhåndsplanlagt oppmøte, da man uansett er hos kunden og slipper flere turer, samt det gir mer fornøyde kunder som igjen fører til gjenkjøp og godt omdømme. El-verdi gjør hverdagen mer interessant for montørene, og gir dem mestringsfølelse og økt yrkesstolthet."

Bengt Selfors
Daglig leder i Fosenkraft Elektro AS

"Vi bruker det hovedsakelig for fastpriskunder. Jeg følger opp denne kundegruppen, og jeg synes verktøyet er veldig bra.

Jeg var på en befaring hos en kunde klokken syv om morgenen, og klokken halv åtte var bestillingen bekreftet. Jeg sender ofte tilbud fra bilen etter kundemøter."

Kjetil Sæland
Installatør i Carlsens Elektro Installasjon AS

Å jobbe målbevisst med mersalg gjør at vi bruker mer tid til ordrehåndtering. Anskaffelsen har hatt effekt på personalet, på kundene og på arbeidstiden, og vi har færre reklamasjoner. De personalmessige effektene er overraskende. Da en av montørene ble sykemeldt justerte vi jobbinnholdet med salg som en del av sykefraværsoppfølgingen. I dag er han i full jobb og en av våre beste selgere som alltid kommer hjem med mersalg.

Frode Gustafson
Avdelingsleder i Argon Elektro AS

"Montøren slipper oppfølgingstelefoner og gjenbesøk hos kunder. Kunden slipper å vente. Montørene fikk være med å påvirke salget. Tilbudspakker og priser vises på alle skjermflater, montøren kan vise alternative løsninger til riktig pris. Serviceleder tar imot bestilling og lager ordren, som på forhånd er lagt inn av montør.  Vi profesjonaliserer kjøp og handel."

Are Grov Hestetun
Driftsleder i Bra Elektro

"Det har blitt mye mer interessant for montørene å ta jobber. Nå kan montøren ta det hele og fulle ansvaret og oppnå utvikling.

El-verdi er enormt brukervennlig. Enkelt for montørene å lage et tilbud der og da på stedet. Vi sparer en god del saksbehandlertid."

Frank Roger Berg
Avdelingsleder i Elmo Teknikk AS

"Meget godt og anvendelig verktøy. Også saksbehandler på kontoret bruker El-verdi for å raskt kunne gi pris på forespørsel. Til god hjelp i en travel hverdag. El-verdi har god support med kompetente folk og raske tilbakemeldinger. Montøren kan gi pris når de er hos kunden. Raske tilbud gir raske beslutninger fra kunde med bekreftet bestilling direkte i epost de får tilsendt." 

Halgeir Ringjord
Daglig leder i Ringjord Elektro AS