Juli 2019

  • Jan Ottar Olufsen
  • Endring: Oppdatering der vi fjernet unødvendig lagring av historikk for priser, kalkulasjonsfaktorer etc. Stor forbedring i ytelse.

  • Endring: Rettet opp en logisk feil som tillot å lage tilbud og produkt/tilbudspakker med produkter som ikke lenger ligger i EFO-basen.

  • Endring: Tillat visning og endring av "Prisliste" for montørbrukeren.

  • Endring: Fontstørrelser og layout på kampanjenettsiden er gjort mer moderne og iøynefallende.

  • Endring: Akseptér komma som desimal-separator i prislistens prisfelt, mot bare punktum tidligere.

  • Endring: Gjør produktpakke-bildet mindre i visningen når man oppretter eller endrer produktpakkene. Dette gir brukeren bedre oversikt.

  • Endring: Laget et sprettopp-vindu der man må bekrefte at man ønsker å sende ut tilbud. Forhindrer uønskede utsendelser.

  • Endring: Lagt til sletteknapp for tilbudsutkast, tilbud som ikke ble besvart eller som aldri ble sendt. Endring: Lagt til kundens e-postadresse i bekreftelsen bedriften mottar når tilbudet er akseptert.

  • Endring: For montørbrukeren har vi sørget for at knappene nederst i sprettoppvinduer ikke forsvinner ut av skjermvisningen.

  • Endring: Fjern komprimering av kampanjesidens hovedbilde. Bildet fremstår nå mye skarpere.

  • Endring: Språklige endringer rundt omkring.

  • Endring: Når man oppretter tilbudspakker kan man nå endre tittelen på produktpakkene. Dette gjør systemet mye mer fleksibelt.

  • Endring: Tidligere kunne man bare erstatte, men ikke fjerne et PDF-vedlegg fra en kampanjeside, men det kan man nå.